fredag den 30. maj 2014

Parmone Ler

Tusind tak for en super skøn dag i går den 29. maj.
Kl. 11.10 startede salget og jeg fik lækker gave chokolade til brødet - hum jeg glæder mig til at gå om bord i den - tusind tak for den :-)
6 skåle fik nye ejere. Det synes jeg er en rigtig god start af salget på Parmone Ler. Nu skal jeg have fundet ud af, hvor og hvornår jeg skal ud og sælge de næste. Hvis du har en god idé, så vil jeg meget gerne vide det :-)

Indtil videre har jeg salg af skålene hjemme fra her i Nyborg. Så kom endelig forbi og få en kop te eller kaffe og kig på skålene.

Der følger en tekst med skålene - du får den også lige her:
Sjæls-skål skabt af Karina Ninette Parmone Bro.
Skålen er skabt  i det rum, der opstår, hvor kontrollen er sluppet og hænderne har fået frit spil til at skabe ud fra hjertet og intuitionen.
Glasuren er Karinas egen blanding. Den er også skabt og udvalgt der, hvor kontrollen er sluppet og intuitionen har fået plads. 

Praktiske anbefalinger

Det er et bevidst valg i Parmone Ler, at skålene er et levende æstetisk produkt, der kræver nærværelse og omsorg. Derfor anbefales det ikke at lade væske stå  i længere tid i skålen. Sæt ikke skålen i blød. Skålen skal eftertøre med bunden op ad efter opvask. 


Udstilling af skålene





Skåle kom ned i firkantede kasser lavet af genbrugspap og pakket ind i tørklæder som jeg har købt i genbrugsbutikker. Jeg skal have fundet noget stof som jeg vil bruge i stedet for. Det er en japansk måder at pakke ind på, der hedder furoshiki








Ingen kommentarer:

Send en kommentar