torsdag den 15. januar 2015

Skåle på messe

I weekenden den 17. og 18. januar 2015 skal Parmone Ler på messe.





Dof Yogaskolen i Nyborg indbyder igen til ALTERNATIV MESSE

Lørdag og søndag d. 17.-18. januar 2015 fra kl. 10 - 16 lørdag og kl. 10 – 16 søndag i skolens lokaler Vestervoldgade 4, indg. i gavlen, med prøver på CLAIRVOYANCE, ASTROLOGI, ZONETERAPI, NEO FENG SHUI, HVERDAGSLYKKEKORT, LERSKÅLE, ALOE VERA FRA FOREVER LIVING PRODUCTS, ENERGY MUSE SMYKKER, TAROT, KOSTVEJLEDNING og ANSIGTSZONETERAPI, MAUORIMASSAGE, KRANIO – SAKRALTERAPI, IRISANALYSE.

Entre: 35 kr. Børn gratis adgang. Der betales derudover for evt. prøvebehandlinger. Der kan købes kaffe/te/sodavand og kage i cafeen.

Yogaskolen Vestervoldgade 4 indg. I gavlen 5800 Nyborg tlf. 65311166 / 51806366


På Helse messen på Yoga skolen i Nyborg sælger jeg sjælsskåle, engle og Hverdagslykkekort. Jeg tager nok også nogle billeder med. Jeg håber, at vi ses og jeg glæder mig til en god snak om livet.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar