torsdag den 6. november 2014

Kreative Nyheder

Der sker en hele masse her i Parmone Ler - hov jeg har jo helt glemt at sætte det på bloggen.

Skål nr. 179  kom til verden den 23. september og skålene nr. 180-182 blev til den 24. september.



I oktober måned har jeg lavet Engle ud fra en engel som jeg lavede, da jeg var lille og gik til spejder. Den har stået ved mit sengebord siden sidste jul. Nu kunne jeg mærke, at nu var det tid til at lave flere engle i ler. 





Den 26. oktober legene jeg igen med glasuren - jeg elsker det simpelthen så meget.
I alt 42 fik farve. Det gøres som altid i lidt blinde og kun brug af min intuition. Jeg glæder mig til at vise dig det færdige resultat.


Skålene kan købe hos mig eller 
Den 16. november til messe i Odense http://www.højbysundhedscenter.dk/arrangementer/minimesse
Den 29. og 30. november til Julemarked hos Nyborg Blomster
Den 6. og 7. december til Hesbjerg Julemarked også her på Fyn
Englene kommer til salg på julemarkederne.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar