onsdag den 9. juli 2014

Jeg elsker mit liv og arbejde!

Endnu en dejlig eftermiddag med Ler-meditation er overstået, med den smukke kvinde på 86 år fra i går.
Jeg spurgte hende, om hun havde mærket noget, tænkt over noget siden i går - ja om hun egentlig havde fået noget ud af det. Og et rungende "ja" kom fra hende, "selvfølgelig".
Det var rigtig dejligt afslappende og hun kunne for første gang i sit liv stå op i morges og tænke at alt, hvad hun laver ikke behøver at fører til noget. Det er ok at være til uden at producere noget og det er ok at slappe af og nyde dagen. Jeg fik helt tåre i øjnene for hendes lettelse og lykke lyste så meget fra hende.
Glæder mig til at se, om der kommer flere i morgen. Du er meget velkomme.

Det er kl. 16 - 18 i Nyborg.

Læs mere under http://parmoneler.blogspot.dk/p/ler-meditation.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar